Når I indgår en aftale med Garuda om JobSpots, bliver I bedt at vælge mellem en BASIS-skabelon og en PLUS-skabelon. De to typer af skabeloner medfører forskellige muligheder – og dækker derfor forskellige behov. Det gælder dog for alle skabeloner, at vi udvikler dem specifikt til jeres organisation, så de stemmer overens med jeres grafik, design og skriftlige tone. Læs om de to typer nedenfor. Du er ligeledes velkommen til at se hvor enkel JobSpots er at anvende, ved at se vores korte introduktionsfilm (1.55 min.).
BASIS-skabelonen
Der indgår altid flere forskellige BASIS-skabeloner til jobopslag i jeres aftale på JobSpots. Uanset om I foretrækker BASIS- eller PLUS-skabelonen, medfører også nogle employer branding-skabeloner. Med employer branding-skabelonerne kan I oprette hurtige og professionelle JobSpots, der bl.a. præsenterer nye medarbejdere, forfremmede kollegaer, månedens medarbejdere eller loyale jubilarer.
Selve udviklingen sker på baggrund af jeres input – med udgangspunkt i jeres designmanual, logo, farver, skrifttyper og billeder. Og vi sætter naturligvis først skabelonen i drift, når I har godkendt indhold og korrektur.
Hvordan ser en BASIS-skabelon ud? Se med her, hvor vi viser de konkrete eksempler:
Skabelon 1: Jobopslag (AI tekstgenerering)
Skabelon 2: Jobopslag (fleksibel)
Skabelon 3: Jobopslag (Quick)
Skabelon 4: Basis (Specialistopslag)
Skabelon 5: Employer branding – Nyansat (AI tekstgenerering)
Skabelon 6: Employer branding (fleksibel)
PLUS-skabelonen
Har I særlige ønsker til jeres skabelon, skal I vælge PLUS-skabelonen. Den inkluderer jeres eget specialdesign. PLUS-skabelonen koster som udgangspunkt 5.000 kr. eksklusive moms. Men prisen kan variere en smule alt efter omfanget på de ønsker, I har.
PLUS-skabelonen indeholder bl.a. muligheden for animationer, filmsekvenser, egne lydfiler eller specialeffekter. Og hvordan kan det så se ud? Se udvalgte eksempler nedenfor:
Hvordan kommer vi i gang?
Når vores aftale på JobSpots er plads, har vi brug for, at I sender os en række oplysninger – uanset om jeres behov kræver BASIS- eller PLUS-skabelonen.
Idéen med dette tilretningsarbejde er, at I skaber en rød tråd på tværs af jeres marketing og kommunikation – og at jeres interessenter dermed bliver mødt af samme visuelle udtryk på alle kanaler. Det sikrer genkendeligheden og mejsler brandet fast i hukommelsen.
Materialbeskrivelse vedr. JobSpots
I BASIS-skabelonen har I flere musikvalg at vælge imellem – fra klassisk til rock. Sidder I med et specifikt ønske om at anvende jeres eget musik, så skal I vælge en PLUS-skabelon.
Klassisk
Pop
Rock
Folk
I kan sende alle materialer til support@garuda.dk eller kontakte os på tlf. +45 87 46 86 00.