Nyeste opdateringer

Hvordan kan jeg se jeres nyeste opdateringer vedr. Garuda Universe?

I Garuda Universe har vi løbede opdateringer, som vi anbefaler du løbende holder øje med. Følg nedenstående vejledning, for at komme i gang: Har du yderligere spørgsmål eller brug for support, kontakt os på support@garuda.dk eller tlf. +45 87 46...

Læs mere

Hvordan deler jeg en profil?

I Garuda Universe kan du nemt dele en profil med en kollega eller en person uden for din organisation. Følg nedenstående vejledning, for at dele en profil med en kollega: Følg nedenstående vejledning, for at dele en profil uden for...

Læs mere

Udfyldelse af sociale variable virker ikke når respondenten skal indtaste dem?

Internet explorer (tidligere versioner) er ikke understøttet af Microsoft. Derfor skal respondenten blot skifte til en anden browser, feks chrome, Edge eller lignende. Har du yderligere spørgsmål eller brug for support, kontakt os på support@garuda.dk eller tlf. +45 87 46...

Læs mere

Skal jeg vælge statisk eller dynamisk GruppeProfil?

I Garuda Universe kan du hver gang vælge om du vil have en statisk eller dynamisk GruppeProfil. Følg nedenstående vejledning, for at komme i gang: Har du yderligere spørgsmål eller brug for support, kontakt os på support@garuda.dk eller tlf. +45...

Læs mere

Kan jeg lave mine egne mailskabeloner?

I Garuda Universe kan du få dine egne mailskabeloner så du kan vælge den fra gang til gang. Send blot en mail til support@garuda.dk hvor du indsætter den præcise tekst du ønsker, samt navngiv den, så du nemt og enkelt...

Læs mere

Jeg kan ikke finde en respondent under Eksisterende respondenter?

Hvis man ved oprettelse af et nyt spørgeskema, vælger at benytte “Eksisterende respondent”, men ikke kan finde ham/hende i gennemgangen, så skyldes det sandsynligvis, at der er tale om en respondent som du ikke selv er ejer af, men som...

Læs mere