Nyeste opdateringer

Hvordan får jeg et samlet overblik over hvilke profiler jeg har sendt til en respondent?

I Garuda Universe kan du nemt se hvilke profiler du har sendt til en respondent. Følg nedenstående vejledning, for at komme i gang: Har du yderligere spørgsmål eller brug for support, kontakt os på support@garuda.dk eller tlf. +45 87 46...

Læs mere

Hvordan bruger jeg skabeloner, når jeg opbygger personprofiler?

I Garuda Universe kan du vælge mellem forskellige skabeloner når du opbygger en rapport. Følg nedenstående vejledning, for at komme i gang: Har du yderligere spørgsmål eller brug for support, kontakt os på support@garuda.dk eller tlf. +45 87 46 86...

Læs mere

Hvordan bruger jeg info knapperne?

I Garuda Universe har du øverst information – se her hvordan du bruger det: Har du yderligere spørgsmål eller brug for support, kontakt os på support@garuda.dk eller tlf. +45 87 46 86 00.

Læs mere

Hvordan bruger jeg Garuda indsigt i FokusProfilen?

I Garuda Universe kan du nemt og hurtigt benytte Garuda indsigt. Følg nedenstående vejledning, for at komme i gang: Har du yderligere spørgsmål eller brug for support, kontakt os på support@garuda.dk eller tlf. +45 87 46 86 00.

Læs mere

Hvordan bruger jeg filter i Garuda Universe?

I Garuda Universe kan du hurtig søge respondenter og profiler frem, ved at benytte funktionen ”Filtrer”. Følg nedenstående vejledning, for at komme i gang: Har du yderligere spørgsmål eller brug for support, kontakt os på support@garuda.dk eller tlf. +45 87...

Læs mere

Hvor længe bliver profiler liggende i de forskellige kategorier?

I Garuda Universe bliver profiler bliver liggende i oversigten til de overskrider udløbsdatoen. Alle profiler bliver oprettet med en udløbsdato (som standard 6 mdr.). Såfremt respondenten er “Ansøger”, ”Opsagt”, ”Studerende”, ”Ikke ansat” eller “Ingen”, vil denne anonymiseres automatisk, når udløbsdato...

Læs mere